"Livet är nu- inte sen! Så lev som du vill, förverkliga drömmar och gör mer av det som gör just DEJ glad"

måndag 19 januari 2015

Skidtur med syrran


De senaste kvällarna har jag åkt skidor runt Hörnsjön
och idag blev det en tur med syrran hemma i byn,
då vi åkte till Huggsjön och tillbaka,
 så nu känns det som om jag håller på att komma igång :D

Men det skulle inte skada med lite mer snö...


Nu kör vi syRRan! :D

Lillasyster Josefine


Det var isiga spår och bra glid idag,
lite för bra glid i utförsbackarna 
och inte helt lätt att bromsa när Najo ville dra!
Men vi klarade oss helskinnade :D


å så Najo och jag :D


Det är ju så härligt och roligt att åka skidor och så bra att hela kroppen får jobba!

och ikväll blev det ännu en runda vid Hörnsjön, 
då William var sugen på att åka, så nu har jag passerat 5 mil :D

7 kommentarer:

  1. Duktiga systrar !!

    Tjingelingen från Rantamor.

    SvaraRadera
  2. Så härligt och jobbigt =) /syster

    SvaraRadera
  3. I love it to be and move myself outside, too. Wish we had some snow and I could go for a ski tour. ;)
    Have a nice day.

    SvaraRadera
  4. Vad roligt! Och mocklisar som har riktig snö!

    SvaraRadera
  5. så gøy da , vakkert dere to !

    SvaraRadera
  6. Herlig med litt snø igjen, fikk min første lille skitur idag!
    Du er flink til alltid å ta med kamera på tur, bra :-)
    Rune

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar och glöm inte att skriva ditt namn om du kommenterar som "anonym"

ev frågor försöker jag besvara här i kommentarsfältet.

Fjällripan <3