"Livet är nu- inte sen! Så lev som du vill, förverkliga drömmar och gör mer av det som gör just DEJ glad"

torsdag 17 september 2015

Blåbärsfrukost


Mina favoritbär är hallon, vinbär och såklart blåbär! och jag har plockat in en del i frysen. Vinbär och hallon har vi nära till hands i trädgården och just hallonen har varit väldigt fina och stora i år! Även blåbär har det funnits och finns fortfarande gott om på vissa ställen, så jag borde egentligen åka ut och plocka lite till, för bär av olika sorter kan man ju inte ha för mycket av! Tänker bara på alla smarriga smoothies och pajer man kan göra...


Färska blåbär på Verums blåbärsfil, MUMS!


4 kommentarer:

  1. Ja det har varit gott om bär i sommar.
    Men just nu har jag plockförbud, frysarna är lite för fulla och ska ju rymma lite höstfisk och sikrom också =)

    Tjingelingen från Rantamor.

    SvaraRadera
  2. Ser gott ut :) Och visst ska man passa på att fylla frysen med alla goda bär.

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar och glöm inte att skriva ditt namn om du kommenterar som "anonym"

ev frågor försöker jag besvara här i kommentarsfältet.

Fjällripan <3