"Livet är nu- inte sen! Så lev som du vill, förverkliga drömmar och gör mer av det som gör just DEJ glad"

tisdag 10 november 2015

Blå toner vid havet



Efter att barnen farit till skolan och maken åkt till stugan för att fixa med bastun, så blev jag sittandes i soffan och tittade på några avsnitt som jag missat av Hem till gården på TV4 play. Helt galet hur man kan fastna i en sån dravelserie, men det är ju rakt spännande med alla intriger just nu haha. Sen hade jag tänkt packa mej iväg på en tältnatt, men det blev inget av med det, då jag känt mej så trött och energilös idag. Förmodligen det gråa vädret och de mörka dagarna som gör det, men jag kom mej iallafall ut på en promenad vid havet med dottern och Najo och vi hann precis se en glimt av solen precis innan den gick ner!



Härligt blankt vatten!


Hittade en ryggkota från en säl (?)



7 kommentarer:

  1. Vackra bilder från er promenad och jag lovar
    jag har inget med sälkotan att göra....
    =) =)

    Tjingelingen från rantamor.

    SvaraRadera
  2. These tones are gorgeous! It must have been nice to watch the sun go down.
    Greetings. :)

    SvaraRadera
  3. Beautiful impressions.
    The first and 5th picture I like the best.
    Greetings, Kees

    SvaraRadera
  4. Mycket energi i det där blå, främst de två första. Där vid vattnet skulle man vara. Om man sen kunde plugga in sig i en laddare av den där energin skulle vintern bli mycket lättare.
    / Deerhunter

    SvaraRadera
  5. What a great pictures.. Nice compositions Susanne..

    SvaraRadera
  6. Har hittat en liknande kota längs med västkusten..

    http://naturtratten.blogspot.se/2014/04/vad-kommer-detta-ben-ifran.html?m=1

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar och glöm inte att skriva ditt namn om du kommenterar som "anonym"

ev frågor försöker jag besvara här i kommentarsfältet.

Fjällripan <3