"Livet är nu- inte sen! Så lev som du vill, förverkliga drömmar och gör mer av det som gör just DEJ glad"

söndag 13 mars 2016

Söndagstur och brödbak



Idag blev det en skidtur till Genesviken med barnen och när vi kom hem så tog jag och bakade glödkakor. (Receptet hittar du HÄR) De är ju både enkla att göra och såå himla goda! Speciellt när de är nygräddade med en rejäl klick smör på! och några åkte förståss ner i magarna på direkten, medan resten ligger i frysen för kommande utflykter :D


Nygräddade glödkakor och mina två fyrbenta assistenter

Dagens skidtur till Väster-Genesviken


Såg nu att jag var där ute för exakt ett år sedan och då var det öppet hav och betydligt mycket mindre snö än nu se HÄR Dessutom hittade jag de första blommande snödropparna samma dag, så våren var visst en aning tidigare i fjol.


1 kommentar:

Lämna gärna en kommentar och glöm inte att skriva ditt namn om du kommenterar som "anonym"

ev frågor försöker jag besvara här i kommentarsfältet.

Fjällripan <3