"Livet är nu- inte sen! Så lev som du vill, förverkliga drömmar och gör mer av det som gör just DEJ glad"

onsdag 20 april 2016

Solsken och havsluft!


Efter att jag sovit till tvåtiden idag, så åkte Najo och jag ut till Munkudden för att ta en promenad i det fina vädret och det var såå härligt! Solen värmde skönt och ute på vattnet syntes knölsvanar, knipor och måsar som skränade högljutt när de jagade varann. Det är verkligen en härlig tid vi går till mötes nu och jag längtar efter kajakturer och mysiga tältnätter vid havet!


Fyren på Skommarskaten

Skönt att blöta tassarna lite


Strandfynd



Knölsvanarna i Gullviksfjärden



Det var fortfarande glöd i eldstaden vid vindskyddet, så jag la på några pinnar och satt och njöt av lugnet och stillheten en stund! Perfekt sätt att ladda batterierna inför en sista jobbarnatt! :D

10 kommentarer:

  1. Skönt med havsluft! Härligt att man har den fördelen att kunna njuta av det varje dag om man vill. /Urban

    SvaraRadera
  2. Härligt och bilderna speglar en underbar dag! Brasan är guldstund :)
    Må gott /Bea

    SvaraRadera
  3. nå har du og vår , nyt det Susanne. De steine er fine !

    SvaraRadera
  4. Ååå så herlig! Sjø og strandliv, bål og fyrhus :D Så koselig dag!!!

    SvaraRadera
  5. du ger mig så många fina tips, så snart packar jag husvagn och åker till dina trakter och gör dags turer.

    TACK !

    SvaraRadera
  6. Det er det jeg sier; "der ute vid havet" er det godt å være. Det er sjelebot; intet mindre. Du er så flink med bål og kos på turene dine. Jeg har mye å lære der. Nyt kvelden. Klem fra Birte

    SvaraRadera
  7. Bonsoir, On sent que tu es une amoureuse de la Nature et que tu la protèges. Pour cette raison, j'aime ton blog. Et aussi parce que tu as des photos de cairns, qui est un peu mon travail de landartiste. Belle soirée.
    Amitiés.

    Roger

    SvaraRadera
  8. - Halloj i norr.
    - Underbara bilder Susanne !
    - Ha en fortsatt fin helg !
    Hälsar "Henning" och Blondin-Ida...:o)

    SvaraRadera
  9. Oj, vilken vår du har!!! Jag har full vinter fortfarande! Idag ska jag ut med skotern :-) Tänk vad det skiljer trots så korta avstånd! Ha en bra start på veckan :-)

    SvaraRadera
  10. Nydelige bilder fra herlig tur - strand og sjø og hav - "me like".

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar och glöm inte att skriva ditt namn om du kommenterar som "anonym"

ev frågor försöker jag besvara här i kommentarsfältet.

Fjällripan <3