"Livet är nu- inte sen! Så lev som du vill, förverkliga drömmar och gör mer av det som gör just DEJ glad"

torsdag 13 april 2017

Glad Påsk




GLAD PÅSK!

Stackars Najo fick lov att ta på sej huckle
 och agera påskkäring i år -igen...

Han var väl inte precis överlycklig över detta,
men desto gladare blev han efteråt,
  när han belönades med levergodis :D



hund påskkärring


Själv, gick jag av natten i morse och nu är jag ledig hela påskhelgen! 
Den ska vi tillbringa i stugan. Elda ris, äta gott, bara mysa, kanske basta, 
gå på skogstur, fira William, grilla korv och bara va :D



6 kommentarer:

  1. Skjønne Najo - kos dere i stugan - God Påske.

    SvaraRadera
    Svar
    1. MadebyKKann: Tack så mycket! Vi har verkligen myst och haft det bra! :D

      Radera
  2. Hahaha. Bildet av Najo er fantastisk! Vi har hatt en fantastisk påske med mange fine turer.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Birte: Haha, han var ju inte helt nöjd med situationen, men, det var ju som sagt snart glömt, Mattes finvovva!:D

      Radera
  3. Hoppas du fick ett gott break från jobbet.
    Hoppas därtill att det inte small alltför mycket i påskas. Jo, jag läser tidningarna...
    / Deerhunter

    SvaraRadera
    Svar
    1. Klas: Jo tack det har varit så härligt! :D Jag hade helt missat det där med smällen, då vi varken har tidning eller internet i stugan, så jag var ju tvungen att gå in på Allehanda och kolla nu... /Susanne

      Radera

Lämna gärna en kommentar och glöm inte att skriva ditt namn om du kommenterar som "anonym"

ev frågor försöker jag besvara här i kommentarsfältet.

Fjällripan <3