"Livet är nu- inte sen! Så lev som du vill, förverkliga drömmar och gör mer av det som gör just DEJ glad"

lördag 16 december 2017

Packat för utenatt


Idag har vi haft ett riktigt härligt väder och jag hade egentligen tänkt åka ut och tälta med Nils. Men efter att jag skjutsat William till Björna imorse, där han håller på att ta skoterkortet, så passade jag på och hälsa på mormor och morfar på hemvägen och hux flux hade det blivit för sent att åka iväg. Dagarna är ju så korta nu och jag ville hinna sätta upp tältet medan det var ljust.

Så nu har jag packat inför morgondagen istället!

...och det verkar som om det ska bli lika härligt väder då, soligt och kallt och jag ser verkligen fram emot en skidtur med övernattning någonstans i vinterskogen!


Packning för skidtur med övernattning i Tentipin



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar och glöm inte att skriva ditt namn om du kommenterar som "anonym"

ev frågor försöker jag besvara här i kommentarsfältet.

Fjällripan <3