"Livet är nu- inte sen! Så lev som du vill, förverkliga drömmar och gör mer av det som gör just DEJ glad"

fredag 5 januari 2018

Årets första tältnatt


Årets första tältnatt tillbringades vid havet och jag fick en väldigt mysig kväll med 5 minusgrader och lätt snöfall. Det var förvånansvärt lite snö vid kusten, havet låg helt öppet och det var väldigt rofyllt att sitta vid elden, medan det enda som hördes var ljudet av vågorna som sköljde in mot land.


 Min tältplats vid havet- Rofyllt vid elden


 Vaude Hogan UL

 Happiness is only real when shared- NOT quite thrue! :D

 Värmer glögg i vanlig ordning



Blev lite kall om fötterna under kvällen, så jag stoppade i en värmepåse i varje socka innan jag la mej och somnade sen gott! Med varma, sköna fötter hela natten! Vaknade vid tre och var tvungen att gå ut å nattpinka. Alltid lika drygt och lämna värmen i säcken, men ett måste för att kunna sova vidare :D



 Goder Morgon!

 Micke och Najo


Blev utskjutsad igårkväll och imorse blev det väckning med kaffe på säng :D



Så var första natten gjord! och näst på tur står en övernattning i vinterskogen! ❆



4 kommentarer:

  1. Tuff du är som vill sova ensam ute i tält bara så där.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kattis: Jag har blivit så van att vara ute ensam och jag älskar det verkligen! <3

      Radera
  2. Så mysigt! God äventyrlig fortsättning på året! �� ��

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det vilda livet i norr: Jaa mycket mysigt! :) Tack och detsamma <3

      Radera

Lämna gärna en kommentar och glöm inte att skriva ditt namn om du kommenterar som "anonym"

ev frågor försöker jag besvara här i kommentarsfältet.

Fjällripan <3