"Livet är nu- inte sen! Så lev som du vill, förverkliga drömmar och gör mer av det som gör just DEJ glad"

torsdag 27 april 2017

Första springturen


Efter att skidsäsongen tog slut så har det, förutom promenader, inte blivit nån träning alls för mej. Men ikväll tog jag mej äntligen i kragen och for ut på en springtur. Så skönt att svettas och ta ut sej! och som alltid på våren känner jag mej så taggad och tänker att nu ska jag verkligen komma igång! Men av nån anledning så kommer jag alltid av mej när sommaren kommer...

Men nu jämarn, ska jag se till att fortsätta springa och komma i riktigt god form! Pepp, pepp! :D


Trevlig med träningssällskap av sönerna!



Annars går det lite trögt med bloggandet för tillfället, men det har inte funnits så mycket att skriva om. Vi har spenderat några dagar i stugan och ombyggnationen har kommit en bra bit på väg. Både fönster och dörr har kommit på plats och det kommer att bli sååå bra! :D



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar och glöm inte att skriva ditt namn om du kommenterar som "anonym"

ev frågor försöker jag besvara här i kommentarsfältet.

Fjällripan <3